Markas Zuckerbergas praėjo 33 minutes, nesakydamas „Metaverse“ savo pagrindiniame pranešime


Kai prieš dvejus metus „Meta“ perėjo iš „Facebook“ prekės ženklo, žodis „Metaverse“ tapo įprastas. Net žmonės, esantys ne technologijų pasaulyje, svarstė, ar netrukus pradėsime bendrauti per virtualios realybės ausines. Tačiau bent jau pagal visuomenės nuomonę ir akcijų rinką „Metaverse“ pasirodė esąs gana vidurio.

Varomas įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Marko Zuckerbergo aršios vizijos, „Meta“ išlieka įsipareigojusi svajonėms apie pasaulį, kuriame lankome darbo susitikimus VR ir atostogaujame su savo draugais horizonto pasaulyje, o ne asmeniškai. Taigi, kai Markas Zuckerbergas šiandien paskelbė „Quest 3“ ausines „Meta Connect“ renginyje, buvo staigmena, kad jis nepaminėjo „Metaverse“.

Ne, tikrai. Zuckerbergas neišsakė žodžio „metaverse“ iki 33 minučių į savo „Meta Connect“ pristatymą. Prieš paminėdamas „Metaverse“, jis žaidė teksto nuotykių žaidimą su „Snoop Dogg“ įkvėptu AI. Jis panaudojo AI, kad savo šunį pavers origami, prieš tai paminėdamas „Metaverse“. Prieš paminėdamas „Metaverse“, jis pateikė daugybę nuorodų į savo susidomėjimą narvų kovomis. Mes nežinome, kiek Markas atėmė iš jo „Meta Connect“ repeticijų – jis atrodė šiek tiek nervingas scenoje – bet galime atspėti, kad kažkas jam griežtai pasakė, kad jis jis negali Kalbėk apie „Metaverse“. Patyčios būtų begalinės.

Kada iš tikrųjų atsirado „Metaverse“? Išbandę naują AI asistentų, turinčių konkrečias asmenybes, šiferiu (kuris dėl tam tikrų priežasčių vaizduojamas kaip įžymybės, tokios kaip Naomi Osaka ir Charli D’Amelio), Zuckerbergas leido mums žinoti, kad galėsime kalbėtis su šiomis AIS visose platformose.

„Mes taip pat stengiamės visa tai atnešti į„ Metaverse “. . . Ten, kur šie AIS bus įkūnyti kaip avatarai, galėsite juos padaryti kaip NPC skirtinguose žaidimuose ir patirtyje, kurią kuriate visuose skirtinguose horizonto pasauliuose, ir aš manau, kad tai bus tikrai tvarkinga “, – sakė Zuckerbergas„ Meta “. Prisijunkite šiandien.

Šis pranešimų siuntimas nestebina – ir yra protinga, atsižvelgiant į tai, kaip „Meta“ pavyko sukurti virtualią realybę, iš prigimties šaunią technologiją, ypač nepriekaištingą. Šis rinkodaros poslinkis buvo numatytas paskutiniuose keliuose ketvirčio „Meta“ pelno skambučiuose, kur Zuckerbergas pabrėžė „Meta“ žingsnius AI, o VR užima užpakalinę vietą. Jis netgi turėjo paaiškinti, kad jis vis dar yra atsidavęs „Metaverse“.

„Pasakojo pasakojimas, kad mes kažkaip nutolome nuo dėmesio į„ Metaverse “viziją, todėl noriu tik iš anksto pasakyti, kad tai nėra tikslu“, – balandžio mėn. Skambino pajamų metu Zuckerbergas. „Mes sutelkėme dėmesį į AI ir„ Metaverse “, ir mes toliau.“

Nors „Quest 3“ daro „Meta“ labai konkurencingą su „Apple“ mišrios tikroviškumo ausinėmis, „Reality Labs“ („Meta“ padalinys VR ir AR) ir toliau kovoja. Praėjusį ketvirtį „Meta“ VR ir AR produktai atnešė vos 276 milijonus dolerių, o „Reality Labs“ prarado 3,7 milijardo dolerių.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -