„Metaverse Term“ 1992 m. Sukūrė Neal Stephenson, amerikiečių rašytojas, parašęs „Snow Crash“. Knygoje picos pristatymo berniukas didžiąją laiko dalį praleidžia „Metaverse“. Taigi buvo sakoma, kad „Metaverse“ yra virtualus pasaulis, kuriame personažai pabėga nuo atšiaurios tikrovės.
Šis tinklaraštis ištirs „Metaverse“, tai, kas jame žavi, jo tendencijos, poveikis ir prognozė.
Įvadas į „Metaverse“
Įsivaizduokite, kad pasivažinėkite kalneliais Jurassic pasaulyje, kur galite susitikti su skirtingais dinozaurais arba pagalvoti, kad važiuosite į kilimėlį su Aladinu! Technologija, kuri yra arčiausiai šios minties paversti realybe, yra „Metaverse“!
Metaverse yra virtuali erdvė, kurioje skaitmeninė ir fizinė realybė sujungia, kad sukurtų naują virtualų pasaulį. „Metaverse“ yra ne viena platforma ar technologija, o sujungtų virtualių pasaulių tinklas. Tai leidžia dalyviams sukurti savo virtualius avatarus (personažus), kurie įvairiais būdais gali sąveikauti.
Pavyzdžiui, „Metaverse“ kazinoŽaidėjai visame pasaulyje gali susiburti žaisti įvairių žaidimų, o jų avatarai gali sąveikauti juokdamasis, aukštai šokant, vaikščioti kartu ir dar daugiau.
Dabartinės „Metaverse“ tendencijos
Toliau pateikiamos „Metaverse“ tendencijos, vaizduojančios, kaip jos naudojamos skirtingose pramonės šakose:
Socialinė sąveika ir bendradarbiavimas
-
Virtualios darbo vietos ir susitikimai
„Metaverse“ revoliucionuoja tai, kaip žmonės iš tolimų pasaulio galų bendravo tarpusavyje. „Metaverse“ leido žmonėms iš toli susiburti beveik ir susitikti. Tarptautinės korporacijos netgi seka tai, kad pritrauktų savo darbuotojus iš skirtingų filialų, kad jie dirbtų kartu. Tai sustiprina žmonių socialinę sąveiką ir jie gali patirti realų pasaulį be kelionių.
-
Socialinės platformos ir renginiai „Metaverse“
Senoji era, kurioje žmonės išleido pinigus keliauti į tolimas vietas. Šiais laikais dauguma mažų ir didžiųjų kompanijų renkasi savo renginius praktiškai, kad taupytų tokius išteklius kaip laikas ir pinigai ir skatintų platesnį dalyvavimą. Panašiai kaip ir realiame pasaulyje, žmonės gali Įveskite „Metaverse“ renginį su virtualiais avatarais Pasipuošęs bendrauti ir mėgautis su kitais dalyviais.
Švietimas ir mokymas
-
Įsitraukianti mokymosi aplinka
A „Metaverse Education Platform“ leis pedagogams paaiškinti studentams sudėtingas temas, leisdamas jiems bendrauti su 3D modeliais ar istoriniais įvykiais. Be to, studentai gali būti virtualių skaitymo kambarių ar klasių dalis, kur jie gali mokytis bendraudami tarpusavyje.
-
Virtualios kelionės lauke ir modeliavimas
Virtualios lauko kelionės gali gabenti studentus į bet kurią vietą žemėje ar net kitose planetose, suteikiant patirties, kurios fiziniame pasaulyje būtų neįmanoma. Taigi „Metaverse“ siūlo saugius ir ekonomiškus būdus, kaip imituoti pavojingus ar brangius scenarijus, kad būtų galima geriau suprasti studentus.
Pramogos ir žaidimai
Ankstesni MMORPG (masiškai kelių žaidėjų internetiniai vaidmenų žaidimai) buvo susiję su ieškojimais ir mūšiais. Dabar su „Metaverse“ MMORPG tapo socialiniais centru, kur žmonės netgi gali bendrauti ir susirasti naujų draugų žaisdami žaidimus.
-
Koncertai ir tiesioginiai renginiai virtualiose erdvėse
„Metaverse“ pavertė žmonių norą mėgautis tolimais įvykiais su visame pasaulyje į realybę. Panašiai kaip ir realiame pasaulyje, virtualūs įvykiai dabar gali būti išdėstyti praktiškai „Metaverse“, o visuomenė gali dalyvauti su savo atitinkamais avatarais. Jie kartu gali mėgautis maistu, gėrimais, šokiais ir žaidimais.
Elektroninė komercija ir virtualus apsipirkimas
„Metaverse“ revoliucionuoja internetinius apsipirkimus, siūlydama svaiginančią produktų patirtį. Dabar klientai gali ištirti daiktus stulbinamai, žiūrėdami juos iš visų kampų ir išbandydami savo funkcijas virtualioje aplinkoje. Ši technologija užpildo atotrūkį tarp apsipirkimo internetu ir parduotuvėje, leisdama vartotojams priimti labiau pagrįstus sprendimus.
-
Virtualūs bandymai ir salonai
Klientai gali kurti individualizuotus avatarus, kurie geriausiai susiję su jų pomėgiais ir asmenybe „Metaverse“. Didelės įmonės gali naudoti virtualias salonus, kad parodytų savo produktus, drabužius ir aksesuarus. Klientai gali pasirinkti iš demonstruotų produktų ir išbandyti produktus virtualiuose išbandymo kambariuose prieš ką nors pirkdami.
Pagrindinės technologinės pažangos, skatinančios „Metaverse“
Virtuali ir papildyta realybė
„Metaverse“ yra integruotas AR ir VR Prietaisai, leidžiantys žmonėms patirti skirtingą realijas ir iliuzijas, sėdėdami namuose realiuoju laiku. Pavyzdžiui, du draugai gali eiti į nuotykių salą ir patirti jaudulį net iš tolo.
Šiandien tyrėjai ir inžinieriai nuolat tyrinėja VR ir AR sritis, o didelės įmonės peržengia inovacijų ribas VR-AR aparatinėje įrangoje. Pavyzdžiui, buvo sukurti lengvesni, patogūs ir galingi VR įrankiai, ir AR tampa vis sudėtingesni, nes tokiais įrenginiais kaip „Microsoft“ „Hololens“ ir „Magic Leap“ siūlo įtikinamą mišrios realybės patirtį.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas gali būti varomoji „Metaverse“ jėga pakeisti metalejų erdvę asmenims. AI remiami ne žaidėjų simboliai (NPC) yra integruoti virtualiam pasauliui užpildyti ir atlikti skirtingas operacijas. Šie NPC ar robotai sąveikauja tarpusavyje ir tikriems žaidėjams, kad suteiktų jiems gyvos patirties.
PG yra populiari dėl savo suasmeninimo, ir tas pats gebėjimas gali padėti pritaikyti „Metaverse“ aplinką pagal vartotojo elgesį ir nuostatas.
„Blockchain“ ir kriptovaliutos
Integruodami „blockchain“ ir kriptovaliutas, „Metaverse“ gali būti interaktyvesnis, nes žmonės gali uždirbti žaisdami ir bendraudami. Jie netgi galėtų sukurti skaitmeninį turtą ir nekilnojamąjį turtą bei prekybą nekonkuruojamais žetonais (NFT). Taip pat, padedant Decentralizuotas finansavimasVisi sandoriai tapo gana lengvi, saugūs ir skaidrūs, o tai padidina žmonių patirtį.
Prognozės „Metaverse“ ateičiai
Studijuodami dabartines tendencijas, mūsų patirtį ir įgyvendintus projektus, „Build Future AI“ padarė šias „Metaverse“ prognozes:
Integracija su realaus pasaulio sistemomis
Ateityje galime tikėtis visiškai naujo pasaulio, imituojančio realaus pasaulio scenarijus; Pavyzdžiui, galime rasti skaitmeninius garsių miestų, tokių kaip Niujorkas, Londonas, Tokijas, Čikaga, Mumbajus ir pan. Taigi žmonės gali patirti šias fizines vietas, nereikia jų aplankyti.
Ribos tarp fizinės ir virtualios realybės taps vis labiau neryškios, su vientisais perėjimais tarp jų. Papildytos realybės technologijos vaidins lemiamą vaidmenį šioje integracijoje, uždengdamos skaitmeninę informaciją ir sąveiką su fiziniu pasauliu.
Naujos valdymo formos
Kai „Metaverse“ vystosi greitis, galima tikėtis, kad mums gali būti pristatytas naujas virtualus pasaulis, kur bus skirtingi miestai ir šalys, žmonėms bus suteikta virtualios pilietybės, ir bus naujų valdžios formų, balsavimo balsavimo formos, balsavimas sistemos ir pan. Atsiras su Metaverse susijusių įstatymų ir kitų teisės aktų, kurių laikysis visi piliečiai, atsiras.
Ekonominis poveikis
Kadangi sukurtas naujas virtualus pasaulis, jis taip pat padidins virtualią ekonomiką ir sukurs keletą galimybių įsidarbinti. Verslo valdymas, įdarbinimas asmenims ir mokesčių rinkimas yra tik žvilgsnis į dalykus, vykstančius „Metaverse“. Bendrovėms gali tekti nustatyti virtualius pasirodymus ir pasiūlyti savo produktų ir paslaugų skaitmenines versijas. Nuo „Metaverse“ nekilnojamasis turtas Skaitmeniniams mados dizaineriams pamatysime profesijų, kurių nėra fiziniame pasaulyje, atsiradimą.
Sveikatos ir sveikatingumo programos
VR technologijos atėjimas jau sukėlė ugnį, kad galėtų revoliucionuoti psichinės sveikatos priežiūrą asmenims. Siūlant įvairias iliuzijas, pasirodė, kad VR technologija buvo gana naudinga gydant skirtingas fobijas ir psichines sąlygas žmonėms.
Tobulėjant „Metaverse“ pasauliui, tai gali būti palaikymo psichinei sveikatai sveikata. Žmonės gali kreiptis į gydymą per VR, virtualių reabilitacijos centrus ir dar daugiau.
Metaverso mėnulis ir planetos
Fiziniame pasaulyje lankymasis Mėnulyje ar kitose mūsų saulės sistemos planetose yra svajonė, kuri daugumai žmonių išlieka neprieinama. Tačiau „Metaverse“ suteikia unikalią galimybę paversti šią svajonę virtualia realybe. Metaverso metu žmonės gali kurti avatarus ir vykti į kosminius nuotykius, tyrinėdami mėnulio, Marso ir už jos ribų skaitmenines kopijas.
Galutiniai žodžiai
„Metaverse“ plėtra sukels visišką dabartinio pasaulio scenarijaus revoliuciją. Be to, plėtojant vyriausybę reikės atsižvelgti į etinius, politinius, socialinius, geografinius, istorinius ir daugelį kitų aspektų, skatinančių atsakingą „Metaverse“ išteklių naudojimą. Kaip žavi, kaip atrodo „Metaverse“ idėja, patirtis suteiks daugiau atsakomybės. Vyriausybei reikės įvesti įvairias taisykles ir reglamentus, o žmonėms reikės būti prevenciniais ir atsargiais, kad būtų išvengta visų rūšių saugumo ir privatumo pažeidimų.
Tačiau „Metaverse“ ateitis, kurią įsivaizdavome, yra dar artimesnė, nei mes manome. Dėvėkime savo sėdynės diržus ir sukurkime numatymą patirti šį puikų futuristinį vaizdą.
Jei ieškote Sukurkite savo „Metaverse“tada susisiekite su „BlockTech Brew“ šiandien!
Turėdami didelę patirtį kuriant „Metaverse“, galime pateikti keletą novatoriškų sprendimų, kaip plėsti jūsų verslą!
Aš esu „BlockTech Brew“ generalinis direktorius ir įkūrėjas, „Blockchain“ ir „Web 3.0“ ekspertų, padedančių verslui priimti, įgyvendinti ir integruoti „Blockchain“ sprendimus, kad pasiektų verslo kompetenciją, komanda. Sėkmingai pristatę daugiau nei 1000 projektų klientams daugiau nei 150 šalių, mūsų komanda yra skirta kurti ir kurti išmaniuosius sprendimus jūsų verslo augimui išplėsti. Mes orientuojamės į „Web 3.0“ technologijų galios panaudojimą, kad pasiūlytume pasaulinės klasės „blockchain“, NFT, „Metaverse“, „Defi“ ir „Crypto“ plėtros paslaugas įmonėms, kad padėtų jiems pasiekti savo tikslus.