Prieš kelias savaites aš susilaužiau riešą (labai kvailai, el. Skaitytojai yra blogi) ir tikimybė, kad toje rankoje yra labai ribotas judėjimas, kurio ranka buvo labai ribotas, iš tikrųjų nebuvo kažkas, ko laukiau. Paprastai esu nepaprastai aktyvus žmogus, kuriam pirmiausia patinka treniruotės svorio, ir tai yra pagrindinis mano psichinės gerovės ir fizinės sveikatos komponentas. Tai, ko nesitikėjau, buvo rasti palengvėjimą virtualiame bokse.
Nuo tada, kai pasirinkau paleidimą, aš naudojau „Supernatural“ savo „Meta Quest 3“ laisvų rankų įrangoje ir radau, kad tai stebėtinai įtikinama dar prieš mano traumą-nepaisant mano ilgalaikės nuomonės, kad niekas nenori treniruotis prakaituotoje ausinėse. Tai suteikia gerą viso kūno treniruotę su kardio komponentu, kuris prieinamas įvairiais įgūdžiais ir komforto lygmenimis, o virtualūs elementai daro visą dalyką kur kas patrauklesnį ir daug mažiau linkęs įkvėpti nuobodulį laikui bėgant, palyginti su palyginimu su Tiesiog bandykite „Shadowbox“ savarankiškai.
Po to, kai po mano traumos buvo nuo linksmybių nukreipimo į virtualų gelbėjimą. Lūžiui reikėjo operacijos, o gydytojas numatė maždaug šešias savaites atsigavimo laiką, kol aš net negalėčiau galvoti apie bet kokio pobūdžio didelę įtampą ant mano riešo sąnario. Tai atrodė kaip daug prastovų tiems, kurie pasikliauja fiziniu aktyvumu kaip pagrindine streso palengvinimo lizdu ir, tiesą sakant, sveiko proto priežiūra.
Dėl to, kaip buvo apdorota mano riešo sužalojimas (operacija, skirta montuoti plokštelę, po to užsitęsusį atplaišos laikotarpį, bet, laimei Bokso treniruotės (išskyrus tai, kad riešą pasukau į vidų viršutinėms pjūvims, tačiau tai nesutrukdė jiems registruotis kaip smūgiams).
„Supernatural“ taip pat padeda atlikti mano reabilitaciją, nes aš sukuriu nugaros judesių ir lankstumo diapazoną savo dabar daugiausia gydomame rieše. Aš nugrimzdavau į petnešas ir grįžtu į viršutinius pjūvius, be to, aš baigiau vidutinio intensyvumo, iš mažo intensyvumo. Taip pat buvo labai malonu matyti, kaip mano perforatoriaus greitis bėgant laikui atsitrenkia iki galo, nes įgijau pasitikėjimo ir mano ranka tapo sveikesnė.
„Meta“ „Quest 3“ jau mane pakeitė dėl vartotojo VR vertės ir patrauklumo dėl patobulintų galimybių ir, atrodo, atsitiktinio požiūrio iš dalies dėl jo naudojimo mišrios realybės. Sužalojimas tiesiog privertė mane labai pagreitinti tai, ką įmonė matė antgamtinėje, kalbant apie ilgalaikį, lipnų patrauklumą namų VR naudojimui.